Merhabalar
4.5 yaşında oğlumun 2 aydır öksürüğü var gündüz seyreliyor lakin gece bizden önce yatağa gidiyor resmen öksürük. Kriz geliyor. Balgamlı öksürük. Gece sanki midesi yükselir gibi oluyor ve ağzını şaplatıyor peşine hemen öksürük krizi. Halsizlik yok,son bir haftadır burun akıntısı da başladı.zaten bu sene kreşe başladığı İçin hiç iyileşemedi gibi oldu. 😢 Doktoruna danıştım. Yemekle uyku arasındaki mesafeyi uzun tutun,yemeklerden sonra dik otursun yere eğilmesin vs dedi onu da uyguluyorum. Ne yapacağımı bilemedim artık ve aklıma burası geldi. Geçmeyen öksürük tecrübe edeniniz oldu mu? Ne teşhis konuldu? Bitkisel bir öneriniz var mı? Cevaplarınız İçin Çok teşekkür ederim şimdiden.