bellythetink ben rezenenin ve anasonun doğal ve yararlı olduğunu düşünmüyorum. Siz öyle düşünüyorsanız kullanabilirsiniz saygı duyarım. Şu sözüde hiç anlamıyorum biz şunlarla büyüdük niz bunlarla büyük ne oldu sanki diyenlere sadece şunu söylemek istiyorum türkiye'de neredeyse 50 yaşına gelen her bireyde kalp, şeker, alerji, kolestrol, mide, bağırasak vb. Rahatsızlıkdan birkaçı var. Bu hastalıklar gökten zembille düşmüyor. Vermek isteyen gitsin anasonu rezeneyi versin ben sadece sünnet olduğunda ve atak döneminde 2 defa verdim anasonu sadece 1 çay kaşığı bebeğim 1 gün kendine gelmedi baygın baygın bön bön etrafa baktı ne ağladı ne güldü. Kullananların bebeklerine baktığımda onların bebekleride bön bön etrafa bakıyor yine dediğim gibi bu benim görüşüm fikrim. Ben birilerine önerdiğim herşeyin sonunada doktorunuza danışın diyorum ben kimseye akıl vermiyorum sadece fikir sunuyorum.