kizimveoglum34 Nerdeyse ilk dört ay uyuduğu gündüz uykusu sayılıydı. İnanamıyordum bir bebek nasıl olur da uyumaz diye ama uyumadı :) Büyüdükçe uyumaya başladı, yine çoğunlukla 45 dakika uyuyor gerçi fazla uyumaz. Ama 5 dakikadan sonra muazzam bir gelişme tabii. Sizin bebeşiniz de inşallah uyumaya başlayacaktır, az daha direnin, dilerim benimki kadar uzun sürmez 🌸