Beyzanurkuzu_ bebeklerin uykuya geçiş esnasında veya sonrasında ağlamaları çok olağan bir durumdur. Bu sebeple manevî anlam yüklemeye gerek yoktur. Fakat tabi ki bebeğimizi korumak amacıyla koruyucu sure ve duaları okumayı ihmal etmemeliyiz. Peki hangi sure ve duaları okumak iyi gelir? Bunu bizzat peygamberimizin tavsiyelerinde bulmak mümkündür:
Ayetel Kürsiyi her gün sabah akşam muhakkak okuyun. İhlas-Felak-Nas surelerini de üçer defa okuyun. Bir de peygamberimizin tavsiye ettiği bir dua var, internete “Bismillâhillezî lâ yedurru” diye yazarsanız duanın tamamının arapça metni ve türkçe anlamı çıkar, onu sabah-akşam üçer defa okumayı alışkanlık haline getirin. Yine “Eûzu bikelimâtillâhi” diye yazarsanız karşınıza çıkacak olan duayı da okuyabilirsiniz. Bu daha kısa bir duadır. Her gün düzenli okumanız halinde emin olun kısa zamanda ezberlersiniz ve çok güzel bir rutin kazanmış olursunuz. Bunları okuduğunuzda duaların bebeğinizi zırh gibi koruyacağına inanın, Allah’ın izniyle bu şekilde yaparsanız gönlünüz fazlasıyla huzurlu olur 😊🌺
BelaCivciv başka birinin okumasındansa kişinin kendinin okuması çok daha makbuldür. Bu sebeple hem kendimize hem bebeğimize niyetle okuma alışkanlığı kazanmamız güzel olur 😊🌺