Sevapgamze
Merhaba,
Kızım üç aylık doktor kontrolde rahim yapışıklığı olduğunu söyledi. 6 aylık olunca çocuk cerrahıyla görüşelim dedi. Bunu yaşayan var mı nasıl tedavi uygulandı ?
Mehtaptvz
[bilinmeyen] bizde rutin muayenelerde bakılıyor her ay cok sukur yasamadik ama dediğimiz gibi doktor biz demeden kendi bakiyor
Sevapgamze
[bilinmeyen] Doktoru değiştirdik yeni doktorumuz genel tarama yaparken farketti sorunumuz yoktu