Öğretmenim(kadrolu değilim ücretli öğretmenlik yapıyorum) yarım gün çalışıyorum.. Babaannemiz bakıyor iki senedir babaanne ile birlikte yaşıyoruz seneye kreşe vermek istiyorum ama 5 6 7 binlerden bahsediyorlar, o parayı kreşe verirsem bana ne kalıcak ki.. Eylül de 34 aylık olucak inşallah, Eylül doğumlu olsa tam 36 aylık olsa devlet anaokuluna vericem de kızım kasım doğumlu 2 ay ile kaybediyor malesef🥴keşke çalışan annelerin kreş ücretlerini devlet karşılasa🤭