19032020 Mihranimmm ilk oğlumu 17 haftalıkken hissettim . İkinci oğlumu 22. Hafta da . İlkini erken hissettiğim için çok endişelenmiştim ama çok şükür her şey yolundaymış.
hayalperest__ Mihranimmm ikinciyi 17 de pıt pıt şeklinde hissetmeye başladım ve git gide arttı. Siz doktora bunu gidip sordunuz mu kafanız rahat olurdu
Jfkskskdn İlkini 18+4 te his ettim ikinciyi 18 de his ettim 3. Yü 13,14 hafta gibi titreşim gibi değişik birşey his etmeye başladım doktora söyledim olabilir mi erken mi diye her gebelikte daha erken his edersin normal dedi
Jfkskskdn Mihranimmm ilkini kaçta his ettiniz? benimde düzenli değil şuan 18 oldum uzun süredir his etmiyorum bazen pıt pıt atma gibi oluyor düzenli hergün his etme biraz daha büyüdüklerinde oluyor