Merhaba Annelerim ,
Bugün sabah 2 ay 5 günlük kızımın genzi tıkalı diye düşünerek acile getirdim. Kayınpederim soğuk algınlığı geçiriyor ve tamamen iyileşene kadar gelmem dedi ama kayınvalidemi tutamadık gelme dememize rağmen ısrarla geldi. Dün burnu akıyordu öksürüyordu sende hastasın dememe rağmen kabul etmedi ısrarla geldi. Sağolsun kızıma da bulaştırdı. Şuan yatışımız yapıldı. Bronşit / bronşiolit başlangıcı dedi doktor. Bronşit belirtileri olan ateş , kusma , öksürük , burun akıntısı vs hiçbiri yok. Genzi tıkandı sandım ben. Kan değerleri gayet iyi , akciğer filminde de kötü bir şey yok ama hırıltısı var , bronşit başlangıcı dedi doktor. Yatışımız yapıldı. Antibiyotik serum ve ilaçlı buhar alıyor 3 saatte bir. Süreci yaşayan annelerim bana bir yol gösterirse çok sevinirim çok tecrübesizim ilk bebeğim. Sabahtan beri ağlıyorum.