Kızlar merhaba, 3 ay 5 günlük bebeğim var. Son 4 gündür uyku bizim için işkence oldu. Normalde başını mememe yaslayıp koynumda pışpış yaparak uyuttuğum kızım koynumda uyku pozisyonunu verdiğim anda kıyameti koparıyor. Başka şekilde uyuyalım anneciğim diyorum. Ayakta Kucağıma alıp pışpışlıyorum. Yanına yatıp sakinleştirici müzik açıyorum , hafif sallıyorum,meme de sadece gece uyuyor gündüz meme de bir işe yaramıyor. Gece de uykuya zor dalıyor ama uyanmadan uyuyor. Gündüz uykusuna geçiş için her yolu deniyorum. Tasvip etmesemde ayağımda sallıyorum arada bazen uyuyor bazen uyumuyor. Ne olduysa şu son 4 günde oldu. Esnemekten ağzı ayrılacak kuzumun ama uykuya dalamıyor. Banyo sonrası uyutmaya denedim 15 dk uyudu geri uyandı. Buna benzer bir tecrübesi olan var mı kızlar çok yoruldum ?