Korumasi yüksek bı iğne orda sıkıntı yok adet olmuyormuşun hormanlari bozuyormus sinir falan yapıyormuş kilo aldiriyormus hemen çocukta olmuyor tabi 2 sene içinde oluyormuş bırakınca herkes kötü buluyor iğneyi o yüzden kafam karıştı hap düşünüyorum o yüzden