kizcegunes 2-3 gündür gündüz uyku uyumuyor. Yani uyuyor ama 10-15 dk. Mesela sallıyorsam ve sallamaya devam edersem uyuyor sallamayı bırakınca hemen gözlerini açıyor. Gece uykuları şükür daha iyi. Normal mi bu oluyor mu herkeste merak ettim?
canikoko kizcegunes benimki de 40 ı çıkınca öyleydi. Bir ön gün öyle geçti. Sabah benimle kalkıyor gece benimle yatıyordu. Geçti sonra. Sanırım atak dönemi
Yazell 45 günlük ayagımda sallayıp bi süre öyle beklersem iyice dalınca 2 3 saat uyuyor gündüzleri. Bazen de uyumuş gibi yapıyor 20 dk sonra falan gözler açık 😅 iyice içinin geçip dalması bekleyin
kizcegunes sehpayacarpanserceparmak_ benimki sürekli sohbet istiyor ağlamıyor ama bağırıyor çığlık atıyor resmen😬
sehpayacarpanserceparmak_ kizcegunes kiz uyuyuncada ozluyorum opup uyandirasim geliyor.. annelik delilik😁
kizcegunes canikoko Geçse iyi olur. Gün içinde yanımda biri yokken yemek yapmak falan zorluyor. Kendime vakit ayırmayı falan geçtim. Sürekli memede durmak istiyor. Emmiyor da gevriyor hani aç olsa anlayacağım. Sırf memede durmak için fazla emiyor bu sefer süt fazla geliyor ağzından akıyor😬
kizcegunes sehpayacarpanserceparmak_ ay ben de hep böyle derdim ama inanın 2-3 gündür öyle partimi çıkardı ki uyusun anacım vallahi uyusun ben uzaktan severim😬