Deletedmom_110 Kızlar asgarisi ödenmıs kartı icraya verirler mi? Kaç kere asgariyi ödenirse icraya verilir?
edabolukbasi Deletedmom_110 ben hep asgarisini ödedim kaç senedir kk kullanıyorum hiç öyle icralık olmadım ödenmezse borç icralık olursunuz ödenirse değil
Balbebeginannesiiii Deletedmom_110 asgarisi odeniyosa vermezler ama 3 ayda bir kartin normal borcunuda odemeniz onerilir kredi notunuz vs duser
Deletedmom_110 aslgrs aa öyle mi öbür ay da mecbur böyle yapıcammm alıcagımızı alamadık karttan karta dönüyorum çekip ona yatırıyorum korktum çeksem de bişi olmaz değil mi
aslgrs Deletedmom_110 istediğin kadar asgari ödeyebilirsin. Sadece kalan tutarına alışveriş faizi işler ☺️ hiç bi sıkıntı olmaz yeterki asgari tutarı öde
[silindi] edabolukbasi İcradan bahsetmedim ki sadece asgari 3 kere ödeniyor, şartlar değişti mi bilemiyorum demek istedim :)
Deletedmom_110 aslgrs çok şükür çok tşk ederim tedirgin oldum puanıma inş 2 ay etki etmez alamadık alacağımızı inş alırız kapatırız 🌺
Smnl Deletedmom_110 asgarisi ödenen kart gecikmeye girmez dolayısıyla icraya verilmez. İcraya verilmesi için üst üste 3 ay hiç ödeme yapılmaması lazım. İstediğiniz kadar asgarisini yatırabilirsiniz sorun olmaz
3yasakadarsifirekran Deletedmom_110 asgari öderseniz sıkıntı olmaz 3 kez üst üste kart borcunu hiç ödemezseniz yasal takibe düşer