Nildefne bizde de var aynısı.2,5 aylık olduk ve doğduğumuz günden beri var.ablaları grip olunca bebeğimi de geçti ve nefes borusunu tıkadı o balgamlı hırıltı.bebeğim bi anda morarmaya ve nefes alamamaya başladı.hemen Dr a götürdük boğmaca olmuş dedi.çok dikkatli olun temizleseniz bile genzini tam boşaltmıyorsunuz.hastane acilinde büyük aspiratörle temizlediler.o anlık bi çözüm ama rahatlaması güzel şey yine de.bizim halen devam ediyor heniz akıntısı ve hırıltı.dr kalabalığa sokma hasta kimseyi yaklaştırma dedi.