Ben 3.5 aylıkken aldım çok pişmanım daha erken almadığım için. Ablam hep düzelir düzelir dedi, almadım ve düzelmedi 🥲 bence alın, kullanın. Kızım 7 Ay 22 günlük, kafası yamuk 😢 kızım dönemlere başladığı için çok uzun süre kullanamadık ama ona rağmen fark etti bizde.