Miranalim55 Merhaba kızlar dün doktorda terminim vardı bebeğim 6+2 haftalık doktor kalp atışını göremedi siz kaçıncı haftada gördüğünüz bu durum normal mi
Rumeysaerva Miranalim55 ben 6 haftalıkken gitmiştim henüz küçük kalp atişinın duyulmaması normal demişti bir daha ki terminimi 3 hafta sonrasına vermişti o zman duyulmustu