Maviiiii Merhaba. Derin dondurucu kullanan arkadaşlar bütçem dolayısı ile alacağım derin dondurucu no frost olmasa cok mu sıkıntı çekerim? Buzlanma vb. durumlarda nelerle ne sıklıkta ilgilenmem gerekir?