Senazrahmet evet evlendigimizden beri her sene tasindik ama bizimki tayinden degildi ilk senenin sonunda esim burda is buldu ankaradaydik konyaya geldik, bir sene doldu cikin oglum oturacak dendi, ciktik bu sefer ciktigimiz ev icimize sinmemisti yine tasindik. Simdi yine icime sinmedi yine tasinmak istiyorum 🤣🤣🤣🤣🤣 ama bu sefer sadece bakiyorum uzaktan. Icimden bir his tasin diyor 🤣🤣 cidden icine sinen bir ev bulmak bir düzen oturtmak cok zor. Mesela cocugumuz oldu ilerde oda yapabilecek bir alanim yok ilk tasindigimizda buraya bunu dusunmemistik simdi boyle nir ihtiyacimiz dogdu. Bakalim nasip