Ogretmennnnn_____ Nazli123 doktorunuz mu önerdi bu kadar erken anne sütü alıyorsa bebeğini 6. Ayda başlamanız en mantıklısı ama mama alıyor ise doktor kontrolünde 5. Ayda başlayabilir siniz
Aysunmaryamm Bence erken ben 5 aylıkken başlamıştım ama pişman olmuştum ne yese alerji yapıyordu sonra alıştı