Mavi10 Biz zayıf doğduk kızlar yani iki hafta gelişim geriliği vardı ve 3 hafta erken doğum oldu yani 2380 doğdu bir kilo falan aldı bir ayda sizde durumlar nasıl bu şekilde zayıf doğan var mı
tosbiksmoms Mavi10 benim kızım da 1. Ayda 1 kilo aldı bazen burada okuyorum 1 ayda 1 buçuk 2 kilo alanlar oluyormuş ama her bebek kendine özel şimdi dört gözle 2. Ayini bekliyorum.