8 ay bitmek üzere. Ek gıda çok az alıyor. Ve patates muz falan veremiyorum. Kabız çünkü aylardır. Probiyotikleri de püskürtüyor içmiyor. Alerjik bebek ve mama içmedi hiç. Şimdiden sonra da hiç almıyor. Alıştıramıyorum. Emiyor ama kalorisi azaldı sütümün sanırım o yüzden alamıyor kilo. Napıcam yardım lütfen