Pera01 Merhaba, ben kızım doğduktan 1 ay sonra sağlık ocağına götürmüştüm aşı için o zaman ebe bana her emzirmeden sonra 1 çay kaşığı kaynatılmış ılıtılmış su verebilirsin demişti pamukçu içinde iyi olur demişti. Bende 6.aya kadar her emzirmeden sonra olmasada arada 1 çay kaşığı veriyordum. 6.ay ile beraber ek gıdaya geçtik o zaman 30cc biberonlara dolduruyordum bebeğim içtiği kadar içiriyordum.