Prensesannesi_24 Arkadaşlar lazere gitmek istiyorum ama seans 500 komple vücut ayrıca güzel ve temiz alan daha hiç görmedim her defasında kıl kalıyor lazer epilasyon alıp memnun kalan var mı aramızda ?
Asyaveannesi04 Prensesannesi_24 ben evlenmeden önce gittim 4 sene önce tek kıl yok vücudumda, evde uğraşması aşırı zor bence
Kurabiye_123 Prensesannesi_24 güvenilir ve güzel cihaz kullanan yerlere git canım araştırda . Ben gidiyorum hiç memnun kalmadım seansım bitmek üzere ama tüylerim duruyor daha. Annem gitti oda hiç memnun kalmamış .
Gin Prensesannesi_24 evde başa çıkılmaz gibi geliyor bana. Bütün bölgelere ulaşamazsınız, dışarda tertemiz hallediyorlar. Bazen çok yanıyor evde olsam asla devam etmezdim mesela🙈
midekoruyucu Asyaveannesi04 kız ne güzel kurtulmuşsun ya. Benim tüyler sarı olduğu için kaybolmadı bi türlü 🥹 yok denecek kadar az ama bitmiyor