Dilara28 Canım ben 5,5 aya kadar sadece anne sütü verip ondan sonra biraz biraz başlamıştım yedirmeye.Şuan meme+ek gıda ilerliyorum .Mama hiç içirmedim sütüm olduğu için.Kaç kilo bebeğiniz kaç aylık bide cinsiyeti nedir? Mama evet kilo aldırıyor ki baştan beri mama ile büyüyen çocuklar var eğer sütünüz yok ise ya da az ise mama+ek gıda ilerleyin .Ama derseniz mama mı ek gıda mı bana göre ek gıda.Çünkü mesela bir sebze içinde ki onca vitamin tek bi mama da bazen bulunmuyor .Ek gıda da bebek hem çeşit çeşit yemiş oluyor .Hemde yemeyi öğreniyor açıkçası.Eğer sütünüz biraz da olsa varsa meme+ek gıda ilerlemenizi tavsiye ederim .