ozggee2 bende bıraktıramıyorum:( süt hep sağa sola dökülüyor sizde de oluyor mu
Hbk1122 bu arada bebeğinize takviye mama yaptınız mı ? Ya da sağım yaptınız mı ?
Misketlimonum hiç takviye mama vermedim.. sağım da yapmadım hep aç olsa ağlar kafasindaydim