İç Anadolu’dan Urfa’ya tayinim çıktı 6 yıl önce gelmeden önce çok ön yargılıydım şuan çok seviyorum patlıcan biber seviyorsanız işiniz daha kolaylaşıyor 😂 Temmuz ağustos cehennem resmen ama idare ediyoruz . Büyük şehir ama herşey elinin altında var ulaşım kolay çarşı çok pahalı değil yalnız burda da kiralar uçuk artık ınsallah herşey güzel olur sizin için