31aylık oğlum çiş okey sıkıntı yok.8gun oldu hâlâ korkuyorum yapmıcam deyip altına ya da halıya yapıyor.Konuşuyorum,rahat bırakıyorum otun oynuyorum vs etkilemiyor..Halıdan alıp klozete döküyoruz byby diyoruz her seferinde.kıvranıyor deli divane gibi kakası gelince asla oturmuyor çişi gelince yapıyor sadece çizgi filmler şarkılar etki etmedi nasıl bir çözüm üretebilirim.Kakasını da baya tutuyor ağlıyor huzursuz çok yordu bu durum beni 😏