Masall12 Bebeğim 10 günlük sabah 5te kalktı saat 4 oldu hala uyumadı emzirdm uyumuyo herşeyi denedim uyumuyo 5 dk uyuyo sıçrıyor uyanıyor ağlıyor sürekli napabilirm sizce
Melekbas Masall12 gazi olabilir masaj yapin yada doymuyordur sut sagma makinaniz varsa bakin bir sutunuze baska bir nedeni olacagini sanmiyorum bu ikisinden birisi varsa zaten surekli aglar ve uyumaz birde masaj yapinca yuz ustu yatirin gozunuz onda olsun rahatlar
Eceemmm Karnı toksa gazı yoksa bezi temizse Kıpırdadığı içinde kendini uyandıra bilir ben yarım kundak yapıyorum o zaman rahat uyuyor