Kitapkokusu benim de oluyordu. Dayımın eşi söylemişti rahim toparlanma aşamasında bebek varmış gibi seğirir. Bebek değil yani. Bir de soğuk almamaya dikkat edin . Eğer ağrı da eşlik ediyorsa bi doktora görünün isterseniz. Ciddi bişey değildir ama işin uzmanına danışmak her zaman en doğru karardır.