Ayseee60 benim kızımda 22 aylık, aynı kızınız gibi kimsenin elinden birsey almaz ama onun elinden çekerler özellikle büyük çocuklar, bu durumda 1 2 bakarım uyaran yoksa ve çocuğun yaşı büyükse müdahale ederim elinden çekme alma diye isterse ağlayabilir ben uyardıktan sonra umurumda olmaz, çünkü çoğu çocuğun huyudur ağlayarak birsey yaptırmak yada sahip olmak, kendi çocuğum da küçüklere aynı şekil davranırsa o kardes elinden alma cicik yap derim bu konuda ağlama huyu yoktur mesela hemen al al diye geri verir. Çocuğu ezdirmeyin anlamıyor diye düşünmeyin nede olsa ağaç yaşken eğilir ve bize basit gibi gelen şeyler onlara kırıcı üzücü geliyor ve bu durumda siz onun yanında misin Degilmisiniz önemli rol oynuyor.