ece_arel KumsalAda2 balkonum dar upuzun o kadar darki sandalye bile sığmıyor ne mantıkla yapmışlar anlamadım çok sinir bozucu en çok istediğim güzel bir balkon kocaman teras gibi
Benisahtesevme2 KumsalAda2 çok güzel canım benim Balkonum küçük Çim halı sıparıs verdim ıkı tane renklı mınder cıcek resımli tablo ve sarkık çiçek düşünüyorum bakalım 🌺
Gupssse ece_arel aynen ben de halay çekmelik diye yapmışlar herhalde diyorum.eski evin balkonu öyle şimdiki de azcik geniş sonrası da ınsallah masa fln olur🥰
Elaninannesiiii Ayferde öneri istememiş direk kendininkini göstermiş zaten bende hiç hoşlanmıyorum bu tip şeylerden
KumsalAda2 Ayferde ne alaka yazdığımı okumadınız mı görgüsüz gelen ne var bunda dekor fikri olsun diye hani belki başkası farklı bi düzen yapmıştır hoşuma gider bi dokunuş yapılır
Ayseee60 https://imgyukle.com/i/rr1BsP https://imgyukle.com/i/rr1GVY https://imgyukle.com/i/rr1ptq https://imgyukle.com/i/rr1mO0 Balkonumdan bazı köşeler 😍
Ayferde KumsalAda2 siz kendikinizi göstermek için atmışsınız imrenilsin diye kadınların bu rekabet olayını hiç anlamicqm sanırm
Elaninannesiiii KumsalAda2 yorum yapma hakkına sahibim sende rahatsız oluyorsan böyle paylaşım yapma o zaman
KumsalAda2 Elaninannesiiii hesap benim hesabım istediğim gibi post açma hakkına sahibim yorum yapıp yapmamak sana kalmış ama rahatsız oluyorsun madem yorum yapma