buglemss Tatil planları var mı kızlar bizkerrede fikir olsun uygun fiyatlı şöyle bekbekle gidilecek 🥰
buglemss ikizannesi4242 bende çok korkuyorum bebeğim 8 aylık ama çoksa istiyorum hepimize iyi gelecek ona inanıyorum
buglemss KumsalAda2 biz annelerin herkesten çok ihtiyacı var bence benim beklentim öyle büyük değil valla iki günlük sessiz sakin bit yerde güzel vakit geçirmek ailemle
Srpapatya Rumii tek gitmicektik iki aile 4 kişi ikide bebek arabada dar yer de sıkıntı olur dedik bebeğim 8 aylık
Minnakordek Plan yapmadık da iki gün kamp yaparız dedik sonra da Mersin antalya yapar üçer gün de oralarda kalırız zaten para biter dönüş yoluna geçeriz
Liyosunannesi buglemss biz antalya sideye gideceğiz, annemle babamda bizimle birlikte gelecekler. ben alalım baya oldu ama uyguna geldi baya
keskebirazuyusam Kıbrıs’a gideceğiz bizde inşallah. Geçen senede gittik güzel geçti. Bu sene farklı bir otele aldık. Bu sene 2 yaşında oldu oğlum umarım daha rahat geçer 😀