Aynı durumdayiz canım. 3. Aydayiz. Saatte 3 4 önlük değiştiriyorum. Elleri sürekli ağzında. Ama.bi farkla bizimki parmak emmeye başlayınca gözü açılıyo. Uykuyu filan unutup sadece parmağına odaklanıyo 😄 hatta bazen emzirirken kafasını çekip parmağını alıyo ağzına 😄😄