Gizem16 Benimde 1 yıl olacak doğum yapalı. Aynı sorun var keloid deniyormuş anormal yara iyileşmesi durumu. Beynimiz orayı sürekli taze bir yara olarak algılayıp doku üretip iyileştirmeye çalışıyormuş. O kabarıklıpın sebebi fazla doku sürekli iyileştirme çabası. Doktorum bir sonraki sezaryeninde plastik cerrahi ile düzeltiriz dedi bana.