Biz de şu an aynı durumdayız salı gün başladı acile götürdüm iğne yaptılar cumartesi sabahına kadar kusmadi arada ilaç kullandık tabii dün sabah çocuğum uykusunda kustu resmen neye uğradığımizi şaşırdık başka bir acile götürdüm serum iğne bağırsak enfeksiyonu dedi Dr eve geldik ama yine de her yediğini kusuyor ishali biraz daha hafifledi ama o kadar zayıfladı ki aynı şekilde ondan bana da geçti midem çok kötü Rabbim biz dahil herkese şifa versin