Kızlar 11 aylık bebeğim 1.5 ay önce meme reddiyle emmeyi bıraktı ama hala sütüm geliyo ve bu ara herşwyi yiyio içmeyi bıraktı. Sütümde geliyo yeniden emzirmek istesem yapabilir miyim? Deniyorum almıyo yapan var mı? Bide odasını ayırmak istiyorum beşiğine sığmıyo. Park beşiğe geçicez odamıza sığmıyo. Nasıl yapabilirim