Oğlum 22 aylık ama asla doğru düzgün yemek yemiyor ben yedirmeye çalışıyorum ağlıyor sinirleniyor kendisi yemesine müsade ediyorum yine yemiyor. Hiçbir şekilde aç dahil olsa yemek yemek istemiyor iştah açıcı alsam etkisini görür müyüm var mı benim gibi olan anneler siz neler yapıyorsunuz?