Kızlar merhaba, ben doğum yapalı 3 ay oldu. Henüz eski kiloma dönemediğim için de pantolonlarım olmuyor. Pantolon almak istemiyorum çünkü hamilelik göbeğimin gideceğini de biliyorum. Bunun yerine bir ya da en fazla 2 tane tayt almak istiyorum. Bana rahat ve kullanışlı tayt önerebilecek olan var mı? Teşekkür ederim.