Benim bebeğimde 1 ay önce isilik gibi şeyler oldu doktor sıcağa bağladk ince giydir dedi hakkatende geçti, 2 hafta önce hırıltılı nefes almaya başladı ciğerler temiz hiç bişi yok alerjik dedi hala geçmedi, en son cumartesi günü mukuslu kaka yaptı yeşil sümüklü, bugünde bildiğiniz siyah kaka yaptı ishal şeklinde. Mama değiştirdik zaten cumartesi itibariyle doktoru azalarak geçecek normal dedi. Ama bence alerjisi 1 aydır var anca pik yaptı.