Kızlar kızıma hem alerji hemde rutin kan testleri yapıldı. Tamamı çıkmadı henüz o yüzden doktora soramıyoruz. ama igA (türbidimetrik) yüksek gözüküyor. Normalde 0,2 olması gerekirken kızımda 0,18 çıkmış. Netten baktığımda çölyak vs diyor ama buradan da çölyakın başka isimde pozitif yada negatif çıktığını söylediler. Bilen var mı çok merak ediyorum 😔