Zehra9393 Merhaba 39 gunluk bi bebegim var dogdugunda 3840 dogum şişliği gtti hastaneden çıkarkn 3650 gramdı şuanda 6 kilo bu kadr hızlı kilo alması norml mi bi saglık sorunu olblr mi bu kilonun cvp verrsenz çok sevinirim kızlar
Eylulmoms Bi sorun olduğunu düşünmüyorum eğer sadece anne sütüyle besleniylrsa benim kızım 2.800 doğdu 1 aylıkken 4 buçuk kiloydu
Devushka Zehra9393 şimdi baktımda profilinize 4 gün önce 5300 yazmışsınız ayrıca bi anda 125 cc süt içti demişsiniz 39 günlük bebekten bahsediyoruz dimi
Kumsalada-fettahtoprak Devushka 4 günde o kadar alımını bilemem ama benim oğlumda 1 aylıkken sutumunsagip vermiştim mecburiyeten 150 içmişti şuan 4 aylık 3.4 saate bir 120 zor içiyor
Zehra9393 Devushka bi doktora gtmelimiym bilemedm bu kadr kilo alması ve çok içiyo sut bazen sabaha kadr emiyo çişinide iyi ypıyo kakasını da aç kalmıyo yani
Nisan123 Devushka Aynen benimki 7aya gircek 125 çok nadir 150 cc iciyo en son 15gun önce filn 8kiloydu
Devushka Zehra9393 yok belli aç kalmıyoda tek anne sütü alıyosa ne diyelim ama mama veriyosanız vermeyin bu şekilde 4 günde 700 gr almış olması falanbi deunuzla görüsseniz iyi olur
Toprakdnrr Zehra9393 4040 gramdı doğduğunda hastaneye gittiğimizde 5. Gün 4300 gramdı 1. Ayda 5600 gram olmuştu doktorumuz herşey gayet yolunda dedi
Zehra9393 Harikamm sezeryan oldgm için ilk bi kaç gun emziremedm süt inmedi sarılk oldu o yuzdn surekli emziriyorm geçsn sie doktr iki ayı bulur tamAmn geçmesi sık sık emzr demişti