NariNariKiminYari aldığım bir pijama takımının altı eksik geldi, ben hastanede giymek için kendime almıştım çok beğendim altının da temin edilmesini istedim ama altını bulamadılar ve pijamanin parasını geri yolladılar. Ertesi gün de telafi mahiyetinde 290 lira hediye çeki verdiler🥲 kupon da kullanılıyordu üstüne kupon kullanıp oğluma bir şeyler aldım.