ipekasyamomy Kizlar ameliyat oldum koltuk altlarimda iki adet hortum yani dren var. Pazartesi çekilecek fakat uykularım kaçıyor korkudan. Başına gelen bilen eden var mı. Acılı bir işlem mi acaba lütfen aydınlatın biraz 😥😥
Deletedmom_68 ipekasyamomy Saniyelik😵💫 Geçmiş olsun canım. Benim o kadar canım acımadı ama tabi hiç diyemem. Sanki içimden solucan çektiler ama dediğim gibi 3-5 saniyelik bi acı
momylerce ipekasyamomy merhabalar korkmayın acı olmayacak sadece içinizden çekildiğini hissedeceksiniz korkulacak bir şey yok
Fetiye06 ipekasyamomy geçmiş olsun sezeryande benimde vardı iki tane 1 hafta sonra çekildi sadece çıktığını hissediyorsunuz acısı yok korkmayın
Haffuse Ay yok canim, hic acisi yok… Hissediyorsun tabii cekildiginde ama, agri sisiz zerre miktarda bile yok… Cok gecmisler olsunAllah acil sifalar versin…
ipekasyamomy Haffuse ya çok teşekkür ederim çok büyütmüşüm gözümde günlerdir uyumuyorum bu sebepten iyi ki sormusum🥲♥️
ipekasyamomy Deletedmom_68 ya gerçekten mi ben çok büyütmüşüm gözümde uykularım kaçıyor günlerdir valla çok teşekkür ederim 🥲
Deletedmom_68 ipekasyamomy yok canım ya ben de çok büyütmüştüm ama sen bile şaşıracaksın aa bu kadar mıydı diye düşünme bile🙏🏻😊