Arenmom17 Elfgrn benimde 22.03.23 😊 23ü olsaydı çok güzel olacaktı ama doktorumun ameliyat günü 22 sindeydi değiştiremedik 😂
enercisizkaldimanne pprensesannesii aynı gün doğum yapmisizz🥰🥰 ay çok mutlu oluyorum böyle aynı tarih görünce😀