Semaclskn Urtiker geciren var mi doktor uc igne bir hap iki krem verdi emzirmeyle gecmeyecegini soyledi ama guvenemedim arastirdigimda kesin bir bilgi yol gecmedigine dair ne yapmaliyim emzirme doneminde ilac kullandiniz mi
Sahil23 Semaclskn merhaba bu durumu nasıl atlattınız Şuan ben öyle ürtiker oldum ve emziriyorım sizde basıl geçti
Miniko42 Semaclskn geçtimi acaba ürtikeriniz bnde dün aniden başladı acilde serum yedim biraz iyi geldi ama şimdi tekrar kabarmaya başladım emziriyorumda
Semaclskn Doktorun verdigi alerji ilacini kullandim allerset diye bir ilaç kortizonlu igne ve krem vermisti ama onlari kullanmadim doktora gittiginde emzirdigini ve bebege gecip gecmeyeceini sorman daha iyi olur