Benim de 32 gün oldu bi bende böyle şey var sanıyordum yalnız olmadığıma sevindim. Sarkık kara bıngıl bıngıl bi göbek oldu. Kese çok yapamıyorum his kaybı var göbeğimde dokununca anlamıyorum. Linea nigra mı neydi o kahverengi göbek çizgisi bile daha kara hale geldi . Şuan korse de kullanamıyorum çok ,umarım geçer 🤲🏻