Merhaba bebeğim 13 ayını doldurdu, 1 haftadır küçücük şeylere çığlık atarak ağlamalar, yüzüne ensesine sevmek için dahi dokunsam niye dokundum der gibi ağlamaları başladı. Sendromlar içim erken değil mi daha? Bu atak mı oluyor? Çığlık atarak ağlaması beynimi savaş alanına çeviriyor gerçekten. Kızmak istemiyorum ama bazen sesim yükseliyor ve bu defa da güvenip ağlıyor. Üzülüyorum yorgunum. Gurbette olduğum için çok nefes alacak zaman da oluşturamıyorum kendime de ona da. Nasıl davranmak gerekiyor bu çığlıkları karşısında?