Merhaba kızlar 9 gün önce doğum yaptım tam bir hafta hastanede kaldık önce solunum sonra sarılıktan kaldık değer 6 ya kadar düştü çıktık teni beyazlaşmıştı ama yine sarardı hastaneden geldiğimiz günden beri gaz sancısı çekiyor bacaklarını gerip bağırıyor hastanedeyden kakası koyu yeşildi sürekli yapardı ama şimdi sarı ve mukuslu yani yumurta akı kıvamında ve çok sık yapamıyor o yüzden de büyük ihtimal sarılık yükseliyor ne yapmam lazım internetten biraz araştırdığımda mukuslu kaka bi alerjiden bahşediyor aynı belirtiler var pazartesi günü götürecem ama o zamana kadar ne yapabilirim adaçayı yağıyla ayaklarına karnına masaj yapıyorum nurse harveys damla kullanıyorum ama olmuyor gibi 😭