Dünkü postumu okuyan yorum yapan destek olan dua eden herkese çok ama çok teşekkür ederim Allah hepinizden razı olsun, evet gerçekten yollarımızı ayırıyoruz nedense içime başka biri varmış gibi hissediyorum böyle iyice çökmekten çok korkuyorum eski halime dönmeye çalışacağım ‘’ özüme sözüme döndüm doğruyu yanlışı gördüm ah can çıkmamış yerinde aslan gibi geri döndüm’’ diyebilmek adına bebeğimle harekete geçme vakti KPSS hazırlanıyorum vaktim çok az ama belki bi umut olur ümidimi kaybetmixem bebeğim kucak seviyor onunla nasıl kilo verebilirim veya emzirdiği için nasıl bir detox hazırlamam lazım sezeryan olduğum için kolayca zayıflayamıulrım tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkür ederim 💖💖