Benim oğlum ilk 4 ay beze kaka yapmadı açınca bekleyince yapıyordu çok zorlanıyordu zeytinyağı sürmek ve içirmek işe yaramadı fitili doktor 10 günden sonra çok zorda kalınca ver demişti ama 2 gün yapmasa zaten kendi de huzursuz oluyordu ıkınıyordu ağlıyordu kıyamet kopuyordu annem ve büyüklerimiz bizlere köyde hep sabunla yaptırırmış ben oğlumda yara çatlak makat darlığı vs olmadığına emindim zaten doktora da götürdüm bu sebeple çok zorlandığı durumda küçücük sabun yapıp fitil gibi verdim ve hemen yaptı rahatladı sabuna bağlı yanma ağlama vs olmadı. Hoş görülen bir yöntem değil burda yazanları da linçliyorlar ama çaresiz kalınca yapıyorsun :) bu arada 4 aydan sonra hareketlenince kaka yapması da normale döndü :) herhangi bir alışkanlıkta yapmadı zaten çok sık vermiyordum