Rumukcum Dünden beri ara ara bi öksürük var gıcık gibi de ama değil gibide kuru bi öksürük bazen başladığında durmadan öksürüyor çok canım sıkıldı ya bu aylarda kolay kolay hasta olmaz derlerdi ama🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️ Ne yapmalıyım
ikizannesi_1 ev cok sıcak ve nemsiz kuru bir hava hakimse ondan olabilir. buhar makinası kullanabilirsiniz ondan ise şayet
Rumukcum ikizannesi_1 buhar malinem yok son 2 gundur oluyor oncesinde yokty usuttu mu diye bi suphelebdim pazaryesiye kadar devan ederse doktora gidecegim